فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
head>

ابزار وبلاگ

پیام امیر جوووووووونم تو فیسبوکش

امیر افجار

عاشقان امیر افجار

پیام نفسم در فیس بوکش:

دوستان عزیزم از تک به تک شما ممنونم که با پیغام‌های پر از محبتتون بهترین هدیه‌ها رو به من دادید. برای همگی شما از صمیم قلب رسیدن به مدارج عالی‌ و موفقیت در همهٔ عرصهای زندگی رو آرزو دارم.همیشه شاد و خوشحال باشید.

 



نظرات شما عزیزان:

golabatooooon
ساعت22:26---6 مهر 1391
خوشتیب ترین وخوشگلترین خواننده ی دنیا.

مرصده
ساعت1:14---13 مرداد 1391
امیر مثل مدل هاست عشقققققققققققققققققققققققققققق قققققققققققققققققققققققققققققق ققققققققققققققققققققق

پری
ساعت15:11---12 مرداد 1391
نمی دونم؟!پاسخ:مرسی پری جون حق با توء

mary joooooon
ساعت13:24---11 مرداد 1391

اکشال نداره میناجونم همه نظرای خودشونو دارن

پاسخ:

منم ناراحت نیستم مینا جون

قربونت برم ماری جونم

عین خودمی

 



مینا
ساعت22:14---10 مرداد 1391

من واقعاااااااااااااااااااا متاسفم
نمی دونستم شما ها عاشق امیر هستید
ماری جون & صدف منو ببخشید
من نظر شخصیه خودمو دادم
نمی دونستم ناراحت بشید
ببخشیدددددددددددددددددددد

پاسخ:

عزیزم نظر شخصیه تو ممکن باعث ناراحتی خیلی ها بشه . پس لطفا نظر مورد قبول خودتو برای خودت نگه دار......



mary joooooon
ساعت21:17---10 مرداد 1391

میناخانوم عزیزم هیچوقت از ظاهر ادما دربارشون قضاوت نکن این امیری که میبینی که به قول خودت بااون لثه و دهنش همه دنیای منو صدفه من غیراز اون خیلی های دیگروهم دوس دارم اماامیریه چیز دیگست وخیلییییییی ناراحت میشم وقتی یکی دربارش بدمیگه
من خیلی هم خوب حرفتوقبول دارم وبعضی وقتاازخنده هاش خجالت میکشم اماامیرهم خوش هیکله هم خوشگله همه یه عیبی دارن دیگه...

 پاسخ:کاملا باهات موافقم عشقماین که گفتی تمام دنیای صدف (من)امیره کاملا تحسینت می کنم چون توهم جز کسایی هستی که درکم می کنیخب معلومه که همه ی ادما یه عیبی دارن امااااااا امیر ۲ برابر خصوصیات بدش خصوصیات خوب داره.من هم خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستش دارم.بهتره بگم عاشقشمو باتمام حرفای مریم (ماری جون ) موافقم برای همین فکر نمی کنم لازم باشه حرفاشو تکرار کنم.



پرنسسی
ساعت11:51---10 مرداد 1391
چه وب جالبی داری به منم سر بزن جیگرم
لینکت کردم خواستی منو بلینک


مینا
ساعت18:59---7 مرداد 1391
اخه شما ها از چیه این پسره خوشتون میاد؟با اون لثه و دهنش
پاسخ:بیسته.عالیه .همه چیش


mary joooooon
ساعت17:13---7 مرداد 1391
عگشه منیییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییی
میمیرم برات نانازم
مینا دلت میاد اینطوری بگی؟


مینا
ساعت14:49---7 مرداد 1391
من از امیر متنفرمممممممممممممممممم.چیه با اون قیافش؟پاسخ:اگه بدت میاد از این جا برو بیرون چون افرادی که اینجان طرفداراشن.....خییییییییییییییییلی هم ماهه

سایه
ساعت14:48---7 مرداد 1391
اخیییییییی عزیزم امیر جونم

بهناز
ساعت14:46---7 مرداد 1391
من خیییییییییییییییییییییییلی امیر رو دوست دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 7 مرداد 1391برچسب:,سـاعت 14:38 نويسنده _
яima